torsdag 21 maj 2015

Fantastiska dagar!

Nu har det börjat! Äntligen!

Vi har bara haft några få dagar tillsammans, men det känns som så otroligt mycket mer. Det har varit fantastiska dagar, de är intensiva, arbetsamma och ibland en aning kaotiska, men det är underbart och jätte roligt ändå.

Vi har börjat öva på föreställningen! Vi har övat mest på de lättaste delarna, men även lite på andra bitar. Vi improviserar under ledning av mamma (Sofie) som ger oss order om vad vi ska göra och leder oss rätt. Det fungerar väldigt bra, det är lite kaotiskt ibland och det blir kanske inte perfekt från början, men man kan ändå märka att det är på väg mot något stort. Det är otroligt talangfulla, roliga underbara människor som är med i projektet, jag kan inte förstå att jag är en del av detta. Alla är väldigt koncentrerade och engagerade, vilket gör att det alltid är roligt att arbeta, i alla fall för mig. Sen så har vi en bra regissör också.

Vi har dansat, sjungit, kastat bollar, gjort eurytmi, rört på oss, spelat teater, lekt och mycket mer. Under bara de två första dagarna har jag fått vara hav, mamma, del av ett kärlekspar, förtvivlad, rädd, glad, en sökande människa m.m.

Vi får en jätte bra start på dagen med en god, lyxig frukost och sedan har vi samling. Då gör vi en jätte bra uppvärmning för kroppen, som vi gör två och två. Den är så underbar och skön, det känns helt fantastiskt i kroppen efteråt, jag skulle kunna göra den om och om igen hela dagen. Men tyvärr så kan vi inte göra det, vi har mycket arbete och ont om tid.

Jag ser så otroligt mycket fram emot dessa veckor som vi har framför oss, det kommer bli toppen!

- Soley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.